AfterSki, Halsband och Sneakers

Lördag idag, hela dagen. Skönt. Kort sovmorron, Roffe alldeles för morronpigg :-|  Sandra och jag till stan och letade bal och studentgrejor. Hittade dojjor till bägge tillfällen, halsband till balen samt sneakers till lillasyster Ida. Med dödskallar. Gillas säkert

Sen upp till Åre på AfterSki på torget, Marmeladorkestern som ljöd i högtalarna och mycket folk trots rätt grått och trist väder. Gick runt lite och kollade i butikerna oxå, men hittade inget att bära hem.

Nu hemma och skall fördela upp lite lotterivinster som vi förhoppningsvis skall få iväg på stundande majbrasa här i byn... Hoppas på lite soffmys oxå, jag och Lexan e själva. Roffe på klassfest med en massa gamla 61:or och Sandra drog på annat. Heeeeela soffan till mig och rumsmattan till Lex. Tv-dosa och popkorn! Gött!

Imorron trädfällardag med svärfar. Stormen har tagit en massa träd i hans skog så vi skall städa e det tänkte. Jag pigg som en mört hoppas jag. Roffe opigg som en sik gissar jag
0 kommentarer