Avslappningsövning

är hemma igen efter en tur till stadens lasarett (varför kallades det lasarett förresten, knepigt ord). Känns rätt OK och jag har varit spänd i hela kroppen mest troligt och mina axlar har fastnat nå´nstans nedanför öronen. Behöver slappna av nu och tror att jag gör det bäst med en lång skogspromenad med hunden. Kanske leta rätt på nå´ra blåa bär när jag ändå trampar runt liksom...

tjingeling så länge....

SEMESTERSEMESTERSEMESTERSEMESTERSEMESTERSEMESTERSEMESTERSEMESTERSEMESTER
SEMESTERSEMESTERSEMESTERSEMESTERSEMESTERSEMESTERSEMESTERSEMESTERSEMESTER
SEMESTERSEMESTERSEMESTERSEMESTERSEMESTERSEMESTERSEMESTERSEMESTERSEMESTER
SEMESTERSEMESTERSEMESTERSEMESTERSEMESTERSEMESTERSEMESTERSEMESTERSEMESTER
SEMESTERSEMESTERSEMESTERSEMESTERSEMESTERSEMESTERSEMESTERSEMESTERSEMESTER
SEMESTERSEMESTERSEMESTERSEMESTERSEMESTERSEMESTERSEMESTERSEMESTERSEMESTER
SEMESTERSEMESTERSEMESTERSEMESTERSEMESTERSEMESTERSEMESTERSEMESTERSEMESTER

1 kommentar
Anonym

Jag har oxå semester skönt. Hoppas de inte var elaka på sjukhuset för de ska man inte vara mot patienter. Men det kankse inte var personalen du inte tyckte om :-) hoppas det gick bra i allafall.
Semester hälsningar från Bitte