Husses lilla gris

men vilken jädra hund å va 'hussig' - imorse när Roffe skulle ut genom dörren för att skjutsa F till stan så får jycken nå´t helt galet desperat i blicken och kastar sig efter, tokklöser på dörren. Verkligen helt desperat... Jaha, han hade typ kunnat göra vaaaad som helst bara han slapp att vara hemma med mig. OK, då vet jag Lex. Kom ihåg det när vi drar till skogs nästa gång, då kan du stanna där tills husse hämtar dig. OK? Hundtyp!

Strulig jobbdag och jag e verkligen hopplöst efter. Ikväll blir det JOBB! tvätt och packning. Vi åker i övermorron. Skall bli skönt men känner att jag inte kan koppla av riktigt, känns nästan obekvämt att åka iväg med huvudet fullt med alla borde-ha-hunnit-göra-grejor. Måste skärpa mig för å hitta semesterkänslan igen!

Malin fyllde 17 år igår. JÄTTEGRATTIS gumman! Mycket fina presenter som vanligt, ni är väldigt bortskämda och jag hoppas att ni fattar det!

J har varit upp på jobbet idag med lilltösen som blivit så stor och stadig. Håller koll på omgivningen och e nyfiken på allt. Kul ålder (blir 5 månader i september), men när J berättar om lite nätter och dagar då hon inte sover nå´t alls så känner jag en skön tacksamhet infinna sig. Härligt när man har en lill-liten som hunnit bli 13 år  :-)

Nu till verket! Fram med väskan och strykbrädan, här skall packas och strykas så det visslar om det...
2 kommentarer
Anonym

Ha det bra och hoppas semesterkänslan infinner sig. Bitte

Helen

Taack, med sand mellan tårna och en iskall paraplydrink så kan det väl inte vara så svårt
:-)