Svartare än svart

... blev det i köket när jag nu börjat måla om stolar och bord. Paniken lyser förmodligen i mina ögon just nu. Hur skall detta sluta?

Min ide´:  Stolarna (och bordet) som tidigare hade en 'gammelgrön' färg på allt utom sitsen som var avlutat furu-färg eller vad jag skall kalla det. Tröttnade på just det gröna och tänkte att antikvita stolar med mörk mörk mörk bets på sitsarna skulle bli fint.

Sagt och gjort, med betoning på gjort. Nu är stolarna jättefina i mina ögon men tyvärr är köket så litet att det mest ser ut som ett svart hål därinne. Var dessutom 'tvungen' att ställa dit ett skåp till som inte ryms (egentligen). Hmmm. Inredningslusten kanske tog ut svängarna lite onödigt mycket här

OK, nu måste jag måla allt en vända till för att det skall täcka

Har missat att blogga nå´ra dagar. Min avsikt har varit att varje dag knappra ner nå´ra rader... Får komma ikapp en annan dag
0 kommentarer