Tvåtian

på plats  :-)

Skönt att va hemma igen, här är 15 grader kallt, gnistrande vitt överallt och stjärnklart. Underbart!

Malin hade tänt ljus överallt hemma så det var så skönt att kliva innanför dörren. Ida´s lussefirande på skolan hade gått enligt planerna men varit en väldigt kort föreställning. Trist tänkte jag först men kom på att för alla gäster var det nog bra med tanke på att allt sker utomhus. Kallt om händer och fötter att stå ute länge. Trist att missa det, jag lovar att vara hemma nästa år Ida!

Nu får det vara sängtime för länge se´n egentligen, men jag var tvungen att se Bones, kniven på strupen såklart, jag var verkligen tvungen  ;-)

Lilla kissemissen har flyttat till E och G nu. Hoppas du inte längtar efter mig och mamma Elsa för mycket lillmissen. Vet att du blir väl omhändertagen såklart, men kan inte låta bli att sakna honom ändå. Skrutten!

Nattmössan på. Sov gott
1 kommentar
Cissi

Ja, borta bra men hemma bäst!
När jag läser om era 15 minus så längtar jag upp. När jag pratar med pappa och han talar om hur vackert det är blir jag nästan tårögd. Här är det bara grått och trist!
Hoppas du får en härlig helg!