Lägesrapport halvtid sommar 2007

Vädret just nu: 15 grader, regn i luften, disigt och helgrått
Vädret igår: 8 grader, ösregn och  helgrått
Gladast: Sandra som fått jobb fram till vintern då hon tänker hålla sig i närheten av skidåkning
Besviknaste: Sandra som inte kom iväg till Cypern som hon hade ställt in sig på
Antal dagar kvar till semestern: 4 arbetsdagar eller i värsta fall 9 om jag inte hinner med det jag borde på jobbet
På gång: Pappa och mamma målar om hus och 'fjös' därmed vet jag var ledigheten kommer att ta sin början
Besviknast: Jag, på en viss person
Rockigaste: Malin som är i Sthlm för å roa sig bland annat på Metallica-konserten
Sommarlovigast: Ida som gör --- ingenting --- (mer än att längta efter en egen kanin)
Brunast: Inte jag iaf (solbrännan ramlar av bit för bit, äckligt faktiskt)

Over and out
0 kommentarer