Med sorgsen blick

ser mig i spegeln och ser en rätt sorgsen blick, känner mig rätt sorgsen oxå... Vissa personer kan verkligen få mig att känna mig helt värdelös och nu blir jag förbannad när jag tänker på det. Varför låter jag det hända egentligen? Nä fy fasen, det är upp till mig själv och ingen annan att ändra på det. Rättning i ledet!

Ingen ska få mig att känna mig mindre värd, inte en chans!

Sådärja, dags att dra vidare. Nu dags att stryka lite och hoppa i duschen, kanske hinner en snabbkik på tv bara för att slöa lite lagom innan kudden. Hemmet ser verkligen för uselt ut, hinner inte just nu och det är piss och pest för jag trivs inte i stöket. Nu är det t om odammsuget och sandigt på golvet överallt. Värsta grishuset UÄÄÄÄ....

Kom på att jag måste byta bild nu, jag har för länge sen klippt av allt det långa håret. Ibland ångrar jag det, men det är mestadels skönt. Kan spara ut det igen till vintern. Nu sist åkte lite mer än väntat av och jag är INTE nöjd alls, blev ingen frisyr liksom. Nä, henne kommer jag INTE att vilja klippa mig hos igen
1 kommentar
Malin

Mamma du är bäst!