Dagens betraktelse...

... ser ut som följer. Jag är ALLTID den som kommer till toa och tar den sista cm av toapapperet, vilket indirekt gör att jag alltid är den som måste byta rulle. Ofelbart. Märkligt.

Övrig rapportering idag den 5 november 2007
-- Snö på skutan, kritvitt och fint
-- Kyckling till lunch, världens godaste
-- Nåra tester uppskjutna nå´ra dagar, ger mig arbetsro till annat
-- Tränat, med en miljon andra. Blev tvungen att cyklar. Gillar bättre att trampa på Cross-maskinen

See you
1 kommentar
Anonym

Hej Helen!

Tack, för kommentaren...ja, jag vet inte om jag är galen men allt som har med min vardag och mitt arbete att göra är mycket intressant...Jag brukar säga att jag har det som en rockstjärna får arbeta med det jag älskar.
Annars är det väl märkligt att det verkar som om mammornas lott här i livet är just att komma in på toa när toapapperet är slut...konstigt. Måste vara ett fenomen ;-)

Ha en bra dag! Maria