Snart får jag ta fram julgardinerna

... weoooo det är bara en vecka kvar och att ta fram gardinerna snart kan väl inte vara så farligt va? Till stan idag för att Roffe vill shoppa lite kul grejer och göra mysigt tills Sanna kommer hem från Norbaggeland. Läser i tidningen att det i hela världen är shoppingfri dag idag. Jaha, shoppar ju inte särskilt ofta, åker inte så ofta in på helgerna och nog är det väl typiskt att vi ska behöva göra det just idag då. Undrar om det sitter nå´ra vakter och hugger efter benen  när man försöker smyga sig in i nå´n affär idag

Kattmamman Elsa tror vi att hon heter, börjar helt plötsligt se gravid ut   :-|  Vi som varit så glada för att vi lyckats få henne att äta upp sig till att bli en normal katt igen. Åh nej, va gör vi då. Vi har nog problem med att hitta hem åt Elsa och 9:an  :-|  Innan Elsa får ett nytt hem skall hon kastreras iaf, det räcker med bäbisar för hennes del nu

Har förresten lust att visa er det jag stickat, men det kan jag inte. Får bli en bild efter jul   ;-) För ja e ju så duktig på att sticka ja. Haha, vilket fiasko ännu en gång, men rätt kul

To the city
1 kommentar
supermamma

Tänk att jag också får sån där noja ibland! Det är ju så vansinnigt roligt att sticka,virka och brodera . Och att sy kläder!Men man har ju aldrig tid. Nu blev ju jag sugen också!