Vardagslyx....

... ska precis till å unna mig lite av vardagslyxen som e så viktig. Jag har fått en jättegullig present av Elin, hon var tydligen hit igår (efter att jag gnällt mig ynklig) med mitt livselixir: cola-light, popkorn och en intressant tidning. Jag missade det helt då, fick syn på påsen utanför dörren först nu i kväll när jag kom  hem. Tackar så himla mycket!

Nu har jag precis prioriterat bort jobbet helt för ikväll och tänker härmed lägga mig i det nyligen upptappade badvattnet (blev för hett så jag behöver vänta en stund), mycket bubblor, nytända partylight-ljus (som faktiskt MÅSTE eldas ända ut till kanten utan uppehåll faktiskt). Myyys
1 kommentar
Elin

Låter bra Helen. Mys på! Det behöver du....
Det tar ju väldans länge innan de där ljusen smält ut till kanten enligt konstens alla regler ....å det MÅSTE man ju sköta. ;)