WazUp?

Inte kry idag heller, har t om varit hemma från jobbet vilket sällan eller aldrig händer, men jag e så förjvla trött helt enkelt. Trött och liksom slut i kroppen, sådär trött som man kan vara när man tagit ut sig riktigt ordentligt eller varit ute en hel dag och jobba med kroppen. Skönt trött, tungt på nå´t sätt. Somnar plättlätt direkt jag sätter mig ner.

Försökte bli pigg me en hundprommis i skogen idag, tänkte att ett par timmar i sköna luften skulle bättra på stämningen i kroppen något  ;-) Nix, fick käääämpa mig runt den stackars milen. Kändes inte roligt, jag orkar ju springa den rundan utan vidare ju!

Ska va hemma imorron me, vankar mellan rumssoffan, sängen, kökssoffan men en bok i handen. Håller på och läser Tröstaren av en författare som jag glömt namnet på nu. Ber att få återkomma om det vid ett annat tillfälle. E inte en bokmal precis man jag kanske skall bli det, boken verkar bli bra. Kriminalhistoria i sjukhusmiljö som det står på baksidan.

Lex ligger här nybadat och fräsch nåja, luktar kanske inte precis Wella, men den unkna doften av surt dike e iaf borta så han får duga som han är...

Längtar efter Roffe ikväll faktiskt (långt-bort-till-prag-kram)

Zzzznark
0 kommentarer