Dåligt bloggsamvete...

... tusan vad jag slarvat med mitt bloggande. Jag både vill och kan egentligen, men ändå blir det luckor ibland. Nåja, cathing up idag då liksom  ;-)

Den här veckan spenderas i Åre, himla skönt att slippa åka varje dag. Smidigt att ha bara nå´ra minuter till jobbet. Övrigt jobb: rätt mycket helt enkelt. Som vanligt den här tiden och jag e hopplöst efter som vanligt  :-(

Dagens:
Skönaste stund: hos frissan, finns ingenstans som det är så lätt att bara slappna av och må gott. Ompysslad till max. Resultatet idag blev lite mer färg, mörkt blandat med riktigt röda inslag. Höstinspiration ;-)

Mest misstänksamma sms: Från Sandra som hoppas att jag inte kommer hem ikväll för hon har stökat till så. Hmmm, jag undrar om jag ändå skall ta och dyka upp sådär oanmäld ikväll och se vad som händer. Det där med det ostädade kändes lite krystat gumman  ;-)  Busa lugnt om det är dina planer  ;-)

Misstag: Personen på lokalradiokanalen som refererade till en händelse i söndags som om den hände idag. Pinsamt för honom, men gav mig ett litet leende på läpparna. Tänk att andras små misstag kan förgylla så... Igenkännigen förmodligen, att man inser att det buslätt skulle kunna hända en själv oxå

Nu tebaks till jobbet och min cola-light-lunch (fy på mig). Avslutar med en fin höstbild tagit på en hundpromenad i Björnen i riktning mot Fröå gruva

image45
5 kommentarer
Sandra

Haha, nej men det är sant :) Och jag har alldeles själv lyckats med det.. Men nu är det färdigstädat och fritt fram ;)

Bitte

Är det vit som ligger på backen snö?? Annars var det en fin bild. Men inte snö det hoppas jag inte kommer än på länge till jul är lagom tycker jag. Ha det bra Bitte

supermamma

Åh vilken vacker bild! Tänk att det är där vackert överallt nu med alla fina färger!Ibland kan man ju faktiskt bli lite misstänksam när man får sms men för min del är det en lugn period nu, när yngsta tjejen blivit 18 och yngsta grabben bara är 13
Ha en skön helg!

Helen

Nä´rå Bitte, oroa dig inte. Det är bara kala stenar och möjligen lite lav som ser vitt ut på bilden, men vi har en massa snö lite längre upp faktiskt. Kanske ska lägga ut en så´n bild så du får frossa lite i den. Snöfreak som du är
;-)

Cissi

Vacker bild med härliga färger! Färgerna skiljer sig en del från västkustens...:o)
Trevlig blogg!