Gomorron folks...

Klev upp med Sandra som skulle jobba, suttit och slöat i puffen framför tv:n med en lika trött hund. Det är finväder så nu ska vi ta och gå ut på en långpromenad. Den vi började på igår blev lång men kort på nå´t sätt. Brorsans småtöser hängde med. Tindra på cykel (kan helt plötsligt cykla jättebra själv, inga problem att stoppa, stanna, cykla sakta eller undvika yrsliga hundar som springer rakt framför osv) Nike i vagnen eftersom hennes ben så lätt blir trötta  :-) Lång i tid men kort i km blev turen

Vi gick/cyklade runt Hägra med lite stopp på skolans lekplats, vid häst- och fårhagar osv. Sen stack vi iväg till pappas födelsedagsfirande. Tårta, filé med kantareller samt flamberade bananer stoppade vi i oss. Trevligt och gott!

Nu dags för en promenad alltså, på med kläderna och ut i solen. Ska försöka få med mig en kamera för å föreviga lite av höstens vackra.

(Går-)Dagens Nike: Jag beklagade mig att det var så stökigt och rotigt här och nämnde att jag skulle bli tvungen att städa sen... Nike kommenterar blixtsnabbt  "Jaha, då är det dags för mig att dra" --- livädd att hamna i nå´t slags städmoment  :-)
0 kommentarer