Nyvaxat...

... läste en artikel i nå´n av kvällstidningarna idag. Polisen hade fått ett larm om ett överfall i en lägenhet någonstans i vårt land. Väl på plats visar det sig att någon vaxade sina ben och det heta vaxet var mer än det gick att stå ut med så därav vrålen som fick grannarna att ana ett misshandelsfall   :-)  Komiskt

Annars idag:
Härligt långtur med Lex i skogen som idag är jaktfri. Tur för oss. Jycken fick reflexväst ändå, utifall det skulle sitta nå´n rådjursjagande människa och trycka nå´nstans. Superväder! Massor med skogsfågel, jag menar verkligen massor. Det slår upp fåglar varje kilometer. Har säkert skrämt upp ett trettiotal på dagens runda

Plockat ihop och småstädat lite här hemma samt käkat frukost med Malin. Hon ska förresten ha tjejkväll ikväll så det blir BF här hemma. Funderar på att åka inåt stan. Får se, kanske det är nå´n som vill gå på bio. Får ringa runt lite och kolla.

Nu ska duscha bort svetten från skogsjoggingen och sen behöver hunden oxå duschas. Som vanligt har byrackan lagt sig i dyngiga diken och luktar inte violtabeller direkt  :-(
1 kommentar
Eva

Hej Helén, vad roligt att du tittade in och skrev några rader! Skoj, du har ju en blogg. Jag fick verkligen det jag gjorde nu att gå igenom allt här. Fina tjejer, vacker på bal och student, busig vovve som attan!! fina bilder!! jag tittar in här framöver och håller mig lite uppdaterad, kul!!
Kram Eva