Sista för i år

Fortfarande superväder och OTROLIGT vackert, möjligt att jag tjatar både här och IRL men vad tusan, jag är helt betagen i vilken vacker höst vi haft. Löven hänger fortfarande kvar, men misstänker att de inte kommer klara nå´n kraftigare vind. De gör inget, har ändå haft möjlighet att se mig mätt. Lovely!

Åreveckan e över och de e skönt å va hemma igen. Har släppt allt innanför dörren och bara masat mig ner i soffan å kikat på idol, har sett för lite så jag kan inga namn, men röstade på en krafigare kille som sjöng med skön röst och såg cool och avslappnad ut. Han röstades bort. Hmmm, betyder de att jag har kasst musiktycke och smak tro?

Har varit ut på en båttur med medföljande grillning. Va inte de e trevligt påhitt av min brorsa och hans Hanna så säg? Nike ringde på em på jobbet och det enda hon sa var 'När kommer du? Så jag får åka båt nå´ngång!" -- inte ett hej eller nå´t annat, nä bara rakt på ärendet helt enkelt  :-)

En tur till Josa-viken som vi kallar det (undrar varför det heter så förresten), korvgrillning och allmänt mys i den klara sköna men tillsist kalla höstkvällen. Var nog sista turen för i år det där. Lyckligt att det var så supert!

Hoho,  här ett bidrag från Sandra från en annan skitfin septemberdag 2007

Peace folk´s!

image46

image47

image48
1 kommentar
Bitte

Vilka fina bilder