Söndagen den 31 september 2007

Har sovit som en ynklig sparv inatt. Lyckades somna på soffan ett ögonblick och sen var jag pigg. Kollade därför först på en western med Tom Sellec (jo, det är sant) och sen jobbade jag lite, trodde jag var trött och gick och la mig. Men nä, inge trött alls. Gick upp igen och kollade på en film som Sandra hyrt. Startade den 05:00 -- somnade en bit in på den filmen. Hujeda mig

En skogspromenad med Lex, vi grillade korv och käkade medhavd matsäck. Det är inte så ofta som ryggsäcken får följa faktiskt, så det var mysigt och trevligt. Roffe tog ett skitläckert foto på elden, hoppas på att kunna visa den senare

Nu blir det en ducsh och sen tvätt av kläder, allt är inpyrt av surrök, att elda gick ju fins, men sen ska allt släckas oxå, hmmm - det var där som all doft satte sig i kläderna

Planerna för em är Jocks nå´n timma och ev bio sen. Tyvärr såg bioutbudet något magert ut så det är möjligt att vi struntar i just det...

Hola-hej så länge
0 kommentarer