Glatt överraskad...

alltid gruvsamt med söndag eller hur, måndagen kommer ju härnest och en hel vecka med den. Eftersom jag har ett möte på skolan idag så var min plan att jobba hemifrån på fm... Då kommer överraskningen: Nämen jag e ju heltledig idag. Trevligt. Förnämt. Oväntat osv...

Nu har jag jobbat lite ändå, men det var bara för att få bort lite akutgrejor och nu skall jag ta ut hunden på en bonuspromenad tänkte jag.

Tankarna går till Engla och hennes familj! Kan inte tänke mig en värre situation. Går det gå vidare?
Avskummet till 42-årig chaufför hoppas jag ruttnar i sina våndor. Tvi!
2 kommentarer
Sara

Tycker du om mode, design, tips, skvaller m.m? Då tycker jag du ska besöka min blogg, där du får ideér om modet, vad som gäller och var du hittar det. Jag ser fram emot att se dig på min blogg! /v/ Sara

Natalie B

Hej!

Om du inte redan deltar, får du gärna vara med in min tävling: http://natalieb.blogg.se/tvling.html
Du kan vinna ett hemligt paket till ett värde av TUSEN KRONOR!!

Annars önskar jag dig bara en bra dag!