Jädrar va kort det blev...

... klippte mig i fredags. Rejält. Hade funderat på det ett tag men fick raskt klart för mig att jag inte hade någon support från familjen. Extra scary. Trotsade dock råden och klippte av mig det mesta. Till en frisyr dessutom, så nu är det till att fixa på mornarna. Hmmm, det är en utmaning i sig.

Är rätt nöjd med 80% men vill ha mera längd bak så nu ska det nog sparas ut lite bak först och sen får vi se om detta är en frisyr som jag vill leva med ett tag eller hur det blir...

   kvällen innan...  

Idag:
- Är kvällen efter igår och vi var hos B och lyssnade på massor av musik. En hel hårddisk full med gamla godingar. Det roligaste var att så fort en ny låt tornade upp så var kommentaren nå´t i stil med "Åh, faaaan, lyssna, den här är lätt en av världens bästa låtar/bästa intro/bästa riff" osv... Hur många 5 bästa finns det egentligen  :-)

- Jag skall till Åkersjön med bror och våra syskonbarn. Däruppe väntar H som jobbar på fm. Vi hoppas på sol, sol och sol och jädrigt goda grillkorvar

- Roffe får inte följa, han måste räkna lite på nästa års budget först. Astråkigt, stackarn. Lätt bakis dessutom.

- Resten är öppet... kanske en middag med pappa och mamma som jag inte sett på hela veckan nu och rätt klent innan det oxå faktiskt. Japp, middag med dem får jag fixa, så blir det...

Nu i detta ögonblick är det dags att hoppa i duschen, skapligt intressant om det överhuvudtaget är möjligt att jag kan fixa frissen själv. Återstår att se

Hejhej
1 kommentar
Marie

Gomorron gomorron, snyggt håret blev,
ha en bra dag idag =)