Mittwochen

... OK, halva veckan har gått, snabbt som vanligt. Roffe jobbar på kvällarna och jag myser med Lex. Igår tog vi en promenad över isen, helt över till andra sidan gick vi. Jädrigt perfekt med den olycksaliga hunden. Inte så mycket att smita till bara is is och is och sen skog utan stugor, människor på skidor eller annat som kan störa en Setterhjärnas ev lydighet  :-|

Har precis ätit lite onyttigt med en trött och sliten Sandra. Roffe och jag är bortbjudna på middag ikväll, så jag sympatiåt med Sandra, alltså inte för att jag behövde det. Definitivt tvärtom faktiskt. Nåja... Har en liten middagsrast nu och skall fortsätta att jobba en stund till. Jouren på mig ikväll men det är jädrigt tyst på telefonen så jag sitter och grejar med gammalt groll som mognat på skrivbordet ett bra tag.

OK - slut på rasten, tillbaka till arbetet - pronto!

0 kommentarer