Nu var det iaf gjort...

... min sista insats för min yngsta dotters insamling till en skolresa till Danmark. Check på den. Nice. OK kanske inte var helt klar eftersom jag har fulla garaget med prylar som imorron skall på diverse ställen och återlämnas osv osv. Men känner mig jädrigt klar.

Nu vet jag att de finns de som orkar vara entusiastiska inför de här arbetsinsatserna och förmodligen tycker att jag är rätt gnällig och oengagerad. I don´t give a shit! Nu har jag gjort mitt. Punkt.

Ska bli kul att hänga med Ida och hennes gäng till Danmark dock. Ser fram emot det (trots en 14 timmar dryg bussresa). Gallebjerggaard - here we come.

Nu är jag trött och skitig så det blir ca 4 minuter bakom duschdraperiet och sen masch i säng.

Gonatt och Go Valborg eller vad man säger...

1 kommentar
Eva

Tjabalo, såg dig på msn men de gick inte nå dig?! Vi tänkte ut i helgen, du hänger väl på? Har läst en massa här nu och drar vidare. Jag ringer! Puss