Orkar inte vänta på Seinfeld

... ikväll. Annars brukar han ofta avsluta kvällarna.

En sväng till stan och beställt ännu en bildelsgrej som jag trodde var hel efter haveriet när vi var till stugan sist. 2000 kr senare så ska väl alla delar nu vara klara att sättas fast igen. Verkar vara mer skruv än plastdelar iaf med tanke på att skruvarna kostade ca 800 kronor.

Möte ikväll som blev sent gjorde att jag missade lingonplockartur alt. spakväll. Det är Westernkväll på gång och det är mitt sista uppdrag i nöjeskommiteén så jag hoppas vi får till nå¨t bra av det. Det maaaassor av jobb bakom varje så´n kväll, och det är roligt med lön för mödan så att säga.

Sandra och Roffe har snarkat framför tv-n ett tag nu med jag motat bort Pixel från bordet, tagit ner honom ur gardinerna och fy:at på honom åtskilliga sånger för att han klöser på soffan. Galen e han den katten.

Apropå katten så försökte jag rensa lingon med honom tidigare idag utan särskilt stor framgång. Mer lingon runtom på köksgolvet än i hinken...

OK, allt för ikväll. Hörs imorron

0 kommentarer