Räknar sakta nedåt

... semester och ledighet börjar lida mot sitt slut. Jag e så tacksam för att vädret är jätteskönt just nu. Somrigt och varmt så jag ägnar mig åt långa skogsturer med hunden. Plockar lite bär om andan faller på, låter bli om den inte gör det  ;-) Njuter av de sista dagarna av sommarledighet.

Just idag har jag och lex knatat den 'vanliga' skogsrundan. Där finns en del älgtorn som nu på sensommaren har rustats lite. Har aldrig sett dem namngivna tidigare... Undrar om det här älgpasset lever på gamla meriter eller om det är nya förväntningar som gett namnet  :-)


1 kommentar
Fiski

svar: absolut! det är det vi vill ha oxå. allt skulle bli så mycket roligare då.



vi fick oxå jobba mycket med att hitta fakta och sådant själv. men det var inte speciellt lätt som du säger när det mesta kretsar runt korta texter om vad som hände och när.



kul att du gillar MIN design. det är det inte många som gör! haha, men det är personligt (och jag gillar den) i alla fall och det är huvudsaken! :)



tack detsamma, och du är väldigt välkommen tillbaka. hehe. jag blir alltid lika glad varje gång någon faktiskt kommenterar det jag skrivit och inte bara svarar på kommentarerna jag skrivit till dem.