Schlutt!

på semster. Imorron är det bara att masa sig upp i ottan och dra iväg på jobbet igen. Huvva, va jag gruvar mig...

Ikväll har vi firat Malin men tyvärr hade jag bara mobilkameran med och den pallade inte för så lite ljus så inga bilder därifrån ikväll. Hoppas på nå´ra från Anders och Hanna som jag kan uppdatera med senare.

Häromdagen var jag och drällde på stan med A, trevlig fikastund och lite shopping på det. Perfekt dag med andra ord  ;-) Var bland annat in på SYSSLA som är en giftig affär om man gillar knep och knåp. Där är det lätt att göra av med pengar som borde användas till annat. Jag kan aldrig gå därfrån utan att det rykt en par hundra minst. Vi anmälde oss förresten till en kurs i smyckestillverkning i oktober. Ska bli skitkul. När jag kom hem så såg jag att jag vill gå minst en kurs till, någon gång i början på december är det julkortstillverkning som lockar.

Här en bild på knep-och-knåp som blev av delar av det jag kom hem med häromdagen.



Gonatt gonatt
0 kommentarer