Trefyraliter

lingon har jag plockat idag medan Roffe och hans pappa fixade med sina älgtorn. Blött och regnigt. Den som lovade fint väder lovade alltså för mycket.

Lyckades med konststycket att trilla ner i en bäck som inte syntes men som hördes väldigt tydligt. Märkligt, hörde ju ljudet och hann tänka att den måste gå under på nå´t sätt innan jag for rakt ner i en djup bäck som var täckt av gräs och växter. Gjorde jädra ont, hade lust att grina till och med. Nåja, halva jag var ju torr iaf  <-- måste försöka se det positiva i allt (ny träning).

Hunden är rastad och  nöjd nu. Bådar skönt för en mer vilsam kväll än föregående.

Nu skall det bli 3-rätters middag... De e sällan vi 'kostar' på och låter matlagning ta tid och plats så det skall bli kul och gott förstås. Är hungrig redan så jag äter cola-light ;-)

Nä, hopp och hej, en dusch först kanske

1 kommentar
Janie

söt irländsk setter! :D

en sån har jag också :)