I väntans tider...

... det går så trögt med versionsbytet så jag roar mig under tiden med att youtubá lite. En ny favorit är Jill Johnson och det är tack vare/pga "Top of the World". Jag är ingen country-fan och därför har väl inte Jill Johnson hamnat så långt upp men den här låten är det skönt drag i tycker jag...

Spännande om man börjar på en låt och sen går vidare med det som föreslås....

På listan ikväll
You shook me all night long - inte originalet, Jill Johnsson och Charlotte Perelli i Rapsody in Rock
Åsa ? (en för mig helt okänd person) i Deep River Mountain High - Så ska det låta
Bröderna Rongedal - oväntat bra killar. Highway to hell och ett par låtar till. Skönt sound
Brolle Jr - Ring of Fire och Suspicius Mind. Faktiskt riktigt bra Cash/Elvis tolkning. Axlar det helt OK
Kim Larsen - Vad gör vi nu lille du - Har oxå hört den med Robert Gustafsson som är oväntat bra på att sjunga

jo´rå så jag fortsätter min något spretiga låtkavalkad medan jag väntar på alla uppdateringar

1 kommentar
Nicke

Önskar fröken en god och glad jul! Själv tar jag sonen och drar till varmare breddgrader. Hemma igen efter nyår solbränd och utvilad :-D Julkramar /N