Hur är det möjligt?!!!

image65

att det var så illa hade jag ingen aaaaning om. Hugahuga sommarstuga. 9 kilo mer än jag trott. Det var mer än tillräckligt och anledning nog redan innan dessa 9 kilo. Äh, fy fasen va smaklöst, nu är det dags att sätta fart.

Suttit på väckelsemöte och lyssnat på prästen ett tag. Frälsningen är nära, halleluja osv. Sitter där och lyssnar lite slött där hon predikar om den ena prylen efter den andra som jag borde köpa, hallelulja. Det enda som kunde tänka på var att hon liknade en väckelsepredikant i sitt sätt att prata osv. Ulf Ekman på nå´t sätt, fast viktväktarnas variant då förstås. Snopen man blev när man låser upp bilen på parkeringen sen, med en påse grejor för 245 kr i handen. När köpte jag dom? Haha  :-) Såklart köpte jag det där med nå¨n slags baktanke där jag inbillar mig att detta då möjligen är min garanti för success. Heja prästen, det lyckades!

Jag får äta 20points varje dag. Det är mer än jag brukar och är van, måste säga att det finns en motvilja till att äta MER mat när jag vill bli snygg-snabb-och-lätt. Skumt!

0 kommentarer