Redan onsdag

en helt vanlig onsdag har avlöpt utan större landmärken...

Fortfarande lite trött efter personalfesten i måndags. Dansbandstema och en rolig kväll, hoppas på att få fram nå´ra bilder senare. Roffe i arrangörsstaben hade lurviga polisonger och musche. Såg fördjävligt komisk ut.

En sak förbryllar mig dock, hur kunde jag hamna sist i kön på duschen innan festen? Den utredningen är nog nedlagd, men jag är van att ha första (och längsta) tjing på duschen, och det är jädrig sällan det står en vaktmästare i bara kallingarna i mitt duschrum. En vaktmästare som dessutom tog kvinnligt lång tid på sig att 'piffa'. Nåja

Övrigt på listan:
-- Idag har jag solat=sovit en halvtimma. Varmt och skönt för en frusen kontorsråtta
-- Korv och makaroner till middag. Resterna till Lexan redan direkt i hans skål (så han slipper stjäla)
-- Malin hade VG+ på sitt matteprov
-- S har messat till Roffe och berättar att de har det bra. Roffe andas därmed igen.
-- magknipen från nå´ra dagar tillbaka är bra nu (peppar peppar), har slutat att överkonsumera juice, kanske var lösningen på magontet.  


Nu kvällspromenad med djuret, vi går till O och M och kollar läget

Over-and-out

0 kommentarer