Vad har hänt?

... med mitt 'gamla' jag? Den vanligen så kvällsalerta människan vill inget hellre än att somna så fort kroppen sitter still. Har nog inte varit så här kvällstrött någonsin tidigare tror jag. Kan man ju tro att det istället skulle infinna sig en viss morronpigghet. Nix.

Ikväll har jag sprungit nå´ra varv i området, sällskapat med L och jyckar. Skönt väder ute och välbehövlig motionsrunda för oss alla. Mötte förresten ett gäng skidentusiaster av tyskt påbrå (gissning). SkidskytteVM har spridit sig ändå ut till oss utanför stadsgränsen. En liten parantes i just VM-sammanhanget är att poliserna som skall upprätthålla lag och ordning bor denna gång i Åre och pendlar alltså en himla massa mil varje dag (med en massa bilar). När det var AlpinaVM i Åre (eller om det möjligen var NATO-konferansen) så bodde konstaplarna istället i Östersund. Hmmm, dom hade nog otur dom som skulle stå för tänket där. Inte minst ur den så aktuella miljösynvinkeln.

Nä men nu är det dags att mobilisera lite pigg hjärna och ta och byta lite versioner och uppgradera lite av varje. Har 'dragit' på det ett tag. Har helt enkelt varit så trött att det inte gått hålla mig vaken... Mera C-vitamin till folket!

Sen go´natt allihop!
0 kommentarer