De ger jag fullständigt f*n i

... nu får den här j*dra formatmallen duga. Ursäkta språket men det här har irriterat mig flera dagar nu. Nu har jag suttit här vid datorn 1 timma TROTS ATT DET ÄR TOKFINT VÄDER UTE! Bara för att jag stört mig på mallen som inte vill passa som jag tänkt. Nu är det en enda jädra liten sketen pixel som ligger fel och den får tusan i mig ligga sådär. Betraktar mallen som klar nu!

Den som hittar pixeln som är fel. Hör INTE av er  :-)

Finväder som sagt, Sandra var precis innanför dörren och de skulle ha personalfest. Skoter, Skidor, Ring mm mm allt med ordet 'vatten' framför. Skitkul! Hör att någon just nu åker förbi på skoter här utanför.

Nu ska jag duscha tänkte jag. Har knåpat lite i ett litet torp som heter Åslägden. En ny 'hjällbru' skall det bli på 'fjöse'. Inga bilder blev det av det. Än. Möjligt att det kanske kommer bli nå´n när allt är färdigt och invigt

Ha de gott i solen!
0 kommentarer