Ledsamt mail

har precis läst ett mail som jag fick redan förra fredaga´n. Såg det inte förrän nu. I brevet stod en del saker som får mig att fundera över vad som är viktigt och vad som inte är det.

Det är nog lite så för alla, livet bara lixom rullar på och man kanske inte reflekterar över allt som är (och kanske vad som inte är oxå för den delen). Det är först när det är för sent som de då i efterhand blir helt självskrivna sakerna blir tydliga.

Nu tänker jag bli klok på andras misstag här och se till att 'röja' upp lite hos mig själv. Vad som är viktigt och värdefullt för mig behöver inte vara det för andra men jag ska definitivt sluta att slösa med dessa. Viktigt och värdefullt för mig skall jag förvalta väl och inte försöka anpassa efter någon annan. Självklart ska det vara så.
0 kommentarer