Aaaalldeles för tiiiidigt

Jädra hund å va morronpigg. För varmt och han kräver sig ut på balkongen redan vid 8. Morr... Nu är han dessutom nödig. Meeeen ååå. Vill sova ju!

AW efter jobbet igår. Faktiskt både i Åre och i Östersund. Jag stack in till stan och åt lite nachos och drack en citronvatten (obs! INGEN cola-light alltså) men de flesta var på väg hemåt så vi blev inte så lång stund. Hemåt igen och ut i skogen med skithunden. Den promenaden går att sammanfatta med PANIK! Mygghelvete så in i helvete på ren svenska. Usch och fy! Sen kollade Sandra och jag på en film som jag inte minns namnet på, med MelGibson där han var nå´n slags hedersam krigsnisse. Inte de bästa jag sett men helt OK

Idag skall det bli spöregn så turen till stugan verkar bli uppskjuten. Ännu inget regn i sikte dock så har jag tur så ordnar det upp sig längre fram på dagen.

1 kommentar
Ulla

Otur och tur att först tappa nykeln och sen finna den åter. Trevlig sommar hälsar Ulla