Dan före

midsommarafton 2008 e´re nu. Jag åkte hem på em idag. Hem till Ida som är tussig. Feber och huvudvärk och allmänt slö. Jag stannar hemma från kvällens 40-årskalas och sällskapar med Ida istället.

Jour har jag hela helgen och det har börjat bra. Det ringer väldigt lite och det som ringer är 'små'saker som egentligen inte behöver ringas om på jourtid, det är bara det att vi skämt bort användarna med att alltid svara och åtgärda. Vi har fått direktiv om att vara lite mer bestämda av oss så jag ska i helgen öva på framtongen i mitt nya bitchigare jag  ;-)

Jag borde ändra till lite mera sommarfint här 'hemma' på bloggen. Kanske det blir en stund i PhotoShop sen  ;-)

Nä, tillbaka till jobbet, det ligger en del på hög och bara väntar liksom
3 kommentarer
supermamma

Stackars som är dålig, hoppas hon blir bättre snart!

Hoppas du får en lugn helg i alla fall trots jour!

Trevlig midsommar!

Idaaaa

Tack för du kom hem till mej :) <3

Veronica

Jag håller med dig om stugan i Klingervattnet,där hade vi många härliga stunder , både Arne och jag stormtrivdes där!!!Syrran "avslöjade" att jag brukar läsa din blogg, fast jag har ju aldrig lagt in nån kommentar förr men nu var det dags!! Jag är som sagt en stolt tärna på min lillasysters bröllop i sommar!! Ser fram emot det jättemycket!!