Lunchtajm

fortsatt trött och liksom tung i kroppen och huvudet. Försökte igår att piggna till genom att gå en långpromenad men det lyckades bara göra mig tröttare, jädrigt blöt och genomblåst av regn och nästintill storm.
Trots väldans trevligt sällskap  :-) 

Tanken var att gå upp på fjället, upp över hummeln och mot skutans topp men där lär vi inte ha kunnat stå i upprätt läge utan linor är jag rädd. Fick bli en tur längre ner i dalen istället.

Är i Åre den här veckan och skall snart ta ut hunden på lunchprommis. Han lär blir överlycklig av att slippa sitta i bilen antar jag. Det är inte hans favvoställe direkt.

I em är jag bortbjuden på middag, lyckliga jag kan bara sätta mig i bilen och rulla iväg. Bara å sätta sig med vid dukat middagsbord. Så´nt är vardagslyx, eller förresten är det lyx alla gånger. Att få sätta sig vid dukat bord alltså.

0 kommentarer