Maränger och annat mums

Den oväntade solen fick mig idag att köpa en bikini. Hann inte ens ut ur affären så stod regnet som spön i backen. Meeeeen åååå.... Damen i kassan sa att hon beställt sol till nästa vecka så då får vi väl tro på det då.

En cykeltur till Nälden har jag tagit mig... Trodde jag var smart som åkte in ett litet sidospår som skulle vara en genväg. Va inte så skitsmart visade det sig. För sträckan dit var exakt lika lång som sträckan hem då jag cyklade 'vanliga' vägen. Ditvägen var dock på nyskrapad grusväg och tog mig 1.5 timmar. Vanliga tog bara timmen. Så där går det när man hela tiden skall vara så lat och liksom komma undan enklast möjligt

Brände nå´ra kalorier hoppas jag, men mumsade upp dem och nå¨ra till hos H som bjöd på gosaker. Gott, gott och gott. Det var jädrigt drygt att hoppa på hojen och dra sig hemöver sen skall jag säga. Gick bra då jag väl blivit varm, men sista kilometrarna var dryga... Ont i rumpan så in i h:e. Känns som den blivit större. Lika stor och platt som Skåne tror ja...

Nä, dags att knyta sig, trött i benen e jag nu och behöver en dusch

NattNatt
0 kommentarer