Tidig kväll...

har jag tänkt mig att det skall bli. Precis enligt planerna. Hem och snabbkäka korv med bröd till middag (härligt matval, jag vet, men snabbt fick vi i oss det för vi skulle iväg både Malin och jag). Sandra på träning med polare och Ida har flyttat hemifrån. Man kan tro det iaf. Hon har sitt härbärge i Trångsviken hos kusinen och hennes familj. SMS:ade och ville ha mer rena kläder imorron. Jahaja, inga planer på att åka hemåt alltså... Hoppas att att familjen Larsson säger ifrån när de tröttnar på den inneboende gästen.

Ett möte och sen ett par timmars promenad med Lex är vad jag hunnit med. Sällskapspromenad blev det med M  och K. M som precis kommit hem från sjukhuset såg jättepigg ut efter omständigheterna. Såret på magen var dock inte att leka med. Huvva va långt. K´s charmtroll till unge påminner mig om att det är tuuur att mina tjejer är stora nu. Skulle inte palla det livet igen. My good vilket energiknippe och hur söt som helst...

Promenaden inbringade 8500 steg med den nya stegräknaren som jag fått av Roffe. Funkar finfint. Man ska visst gå minst 10.000 steg per dag så jag ligger lite efter. Ska nog ta med mig den på jobbet imorron så får jag se vad en helt vanlig kontorsdag ger för antal steg. Får väl springa upp och ner i trappen för att bättra på resultatet lite. Lär inte var så värst många steg annars antar jag.

Tänkte skriva mötesprotokollet nu men skiter i det, nu har jag redan spenderat den avsedda tiden med att blogga  :-) Fixar det imorron eller på onsdag vettja. Ordnar sig

Godkväll allihopa...

2 kommentarer
supermamma

Ja de försvinner fort de små liven! Min dotter har också försvunnit ;) Hon har "flyttat" till storasyster i stan! fast det är ju roligare så klart, mycket närmare till allt uteliv!

natt natti

Cissi

Stegräknare är ett gift, man kan inte sluta. I alla fall inte jag. För ett tag sedan när jag var ute och gick var jag lite nyfiken på hur lång min runda var. Så jag iförde mig: 1 mobil, 1 mp3-spelare, 1 stegräknare och 1 gps. Såg ut som ET allra minst.. Men kul var det, och duktigt långt var det. :o)