Firar segrar

Roffe firar fortfarande gårdagens travsegrar... smygvann igår kväll medan vi satt och kollade på "Så-ska-det-låta". Flippade över till text-tv då och då och jag trodde han kollade hockeyresultat. Kliver upp ur soffan och säger bara helt lugnt - "Jag ska bara kolla om jag har vunnit en massa pengar"

Kommer sen tillbaka med en (vanlig vid spel) modstulen blick och säger sen. "Jag van MER än jag trodde!!" Luring! G R A T T I S K R A M, fy fasen va kul!

Firade sen på krogen med whiskey och bärs! Precis enligt reglerna  :-)

Så-ska-det-låta förresten, jädrar vad Sussie Eriksson har skön röst, har nog aldrig hört henne sjunga riktigt egentligen. Hon e ju med i Sing-A-Long men där blir det mycket trams så hennes förmåga har aldrig synts där. Häftigt när hon sjöng nå´ra rock-riffs.

Annat från tv-världen: Mat-Tina vann Let´s Dance, OK,  hon kanske är skitbra och dansa men jag hade hellre sett Speedway-kungen Rickardsson som vinnare. På sin något kantiga charm om inte annat

Nu: Ut med hunden. Vädret har växlat ner kan man säga, från att ha varit -25 på morronen till att nu vara 0-gradigt och blåst. Nåja, hunden måste ut och vi drar iväg på en tur

Hejhej

0 kommentarer