Jasså, då var den slut alltså

Redan? Va fasen var det inte alldeles nyss fredag kväll?

Söndagen spenderades först med en tur i skogen med lex, där var överbefolkat denna kalla söndag. Mötte fler människor än nå´nsin och hundskrället hann med att göra bort oss oxå. Kom ett par som gick stavgång, raska och hurtiga som få. Inte vet jag, men gissar att hunden fick för sig att de åkte skidor och satte efter dem med ett jädra skällande... Han gillar inte att bli frånåkt därav gafflandet på alla som åker nå´t (skidor/skoter/spark).

Katten är det något galet med, för det har börjat lukta lite illa i såret och det verkar klia. Vill desperat ut oxå så det är ett fasligt gnällande. Skall ringa till vet idag så får vi se om det blir ett besök där igen kanske.

Middag hos lillebror igår, jättegott! Fick en fråga som jag grunnar på nu  :-)   :-)   :-)  Avslöjar inget mer här och nu. Återkommer

Kvällen i övrigt blev med DaVinci-koden, har läst böckerna och sett filmen tidigare och jag tycker filmen är duglig som berättare av boken.

Nä, men då tar jag väl och sätter mig i bilen och drar dryga 9 mil uppöver fjällvärlden då. Huvva va långt det känns just idag...
1 kommentar
Anonym

Men lilla kissen då hoppas hon mår bättre

Bitte