Lördagen den 22 november 2008

Sovit på soffan med kissen i natt, eller iaf till Sandra kom  hem någon gång sent. Katten valde annat sällskap då. Pix kan inte hoppa upp i soffa eller säng så det behövs handgriplig hjälp och eftersom min säng inte dög så fick det bli soffan. Lex tycker det är något märkligt och kommer femtielva gånger och petar med tassen. Kändes som det blev en halvtimmes sömn eller nå´t

Ut i skogen på fm iaf, tanken var skidor men så ville Tindra och Nike hänga på så då fick det bli promenad istället. Tog med oss mamsen oxå. Plockade hem lite enris och annat fint...

Schssss... säg inget men jag har satt upp julgardinerna i köket. Putsat och fejat så där är finfint nu och bara väntar på julstjärnor och adventsljustakar. Kanske måste prova dem imorron, brukar ju aldrig vara så att de lyser vid första försöket trots att jag tycker att jag ställer dem så fint och försiktigt i förrådet

Pizzamiddag ikväll, gott men jag mår sällan särskilt bra efteråt, både samvete och mage samtycker om att det inte är så lämplig mat egentligen.

Ska ta mig ett skönt bad nu och sen blir det bio... RallyBrudar är tanken. Var förresten på bio förra lörda´n oxå, men då var det skräckis: Mirror -- rätt läbbig men inte så läskig som Sandra och Malin säger att den är dock

Ikväll är det visst dansbandskampen igen, jag tycker det är rätt fånigt program faktiskt för det verkar inte vara möjligt att slå de som ligger i topp. De får ju spela varje vecka och har fått till en trogen skara lyssnare och hinner exponeras i media osv... Hur som helst så skall ett lokalt band vara med ikväll: Jannez. Kanske jag  heja lite på dem trots allt. Patriotiskt av mig eller hur?

Näpp, over and out, bubblor och ljus väntar i badet

0 kommentarer