Ensam nu igen

huvva... gruvar mig redan för att ta mig härifrån senare ikväll. De där dödingarna från förr är kvar i trappen tro´ja och jag förbereder mig noga nu. Kolhydratladdar för att på snabbast möjliga tid komma ner och ut  ;-)

Käkar lite middag just nu och slösurfar lite under tiden. Ser att en gruvarbetare erkänt att han slagit ihjäl den tjej från norrland som varit försvunnen. Mycket tragiskt det hela... Tänker på familjen som nu får ta tag i nya känslor runt hennes försvinnande. Tjejen har tidigare jobbat här hos oss i Åre, här på kontoret t om.

Mycket snurrar i huvudet efter att igår ha läst att den misstänkte mannen verkat förvirrad/stressad och uppfört sig märkligt och bland annat avbrutit jakten den dag som Carro försvann. Ett tränat CSI-öga ;-) lägger genast märke till tidsaspekten på det hela.... Mannen uppträder märkligt INNAN Carro försvinner... Hmmm... nå´t e fuffens, hade de bestämt träff någonstans?

Nä, nu ska jag jobba lite mer tänkte jag, försöka hålla alla spöken på plats ett tag. De e ju måndag idag, hoppas det finns nå´n spökgympa eller nå´t på måndagar. Typ Friskis och Svettis kanske
1 kommentar
Anneli

Jag har varit med och tagit hand om några döingar där en gång i tiden och en del var inte trevliga när dom levde,säkert ruskigt otrevliga som döingar,mmoohhaaa! ;-)