Inte som jag tänkt mig

blev det nu. Mitt sista uppdrag i byalagets kommité för fritid och nöjen hade jag tänkt att avsluta ikväll.... Blev till att hänga kvar ett tag till. Inte för att jag tycker att det är tråkigt för det tycker jag inte, men det tar tid. Tid som jag skulle vilja lägga på annat. Jag vill så mycket men hinner så lite, som de flesta andra...

Nåja, vi filar lite på att få till andra former av arrangemangen, ett är att ålägga t ex ett bostadsområde att fixa ett arrangemang per år. Finns även annat vi ska kolla på för att omforma det hela...

Annars är det jobb som gäller ikväll, inga 10.000 steg blir det alltså  :-( skyller på jobb och regn helt enkelt..

Nä nu jobbar vi vidare, Pixel och jag. Hemmets övriga innevånare äro bortresta så här är tyst och lugnt
1 kommentar
Anneli

På Rödön har dom olika byar som fixar fester,det är ju gott om byar där :-) så det blir inte ofta de behöver ordna tillställningar,verkar funka bra.