Lets face it

idag e de söndag och imorron är det då alltså... Just de måndag. Helgen har gått snabbt och började med att A och jag missade en pysselkurs i stan. Hon för att hon inte skrivit i almanackan och jag för att jag skrivit i almanackan men inte läste det förrän sen fredag kväll natt och dessutom hade skrivit fel  :-/  Nåja, får bli ett nytt försök i november eller så...

Kort resumé av helgen: Nä... jag ska gå och lägga mig nu, har sovit halvknackigt och har ont i magen. Ett litet råd på vägen dock, ät inte så mycket vindruvor. Det kan bli ajajaj för magen. Får bli lite bloggtime imorron, både att läsa ikapp och att skriva

Natt i stugan

P.S Vi har precis fått hämta ner Pixel från ett träd igen. Han kom ner själv den här gången, men bara för att vi stod rakt under honom och lockade och pockade. Skitig som tusan är han så någon har skrämt upp honom dit och säkert först jagat honom. Lilla  pluttmissen då.

1 kommentar
Maria

Resumén... vart är den? Kom igen, ja e van att kunna kolla upp dig varje dag ;-) Jag gillar ordning och reda, det vet du ju. Det här ställer till oreda i min vardag. Komigen fröken!!!