Så himla självklart...

har precis läst ShopOholicMammans blogg och där fanns en sak som jag aldrig tänkt på tidigare egentligen. Jag pratar (och bloggar oxå för den delen) ganska ofta om vardagslyx. Att hitta så´na där grejor som förgyller en helt vanlig vardag. Ofta tänker jag mig sköna promenader, bubbelbad med massa ljus i lugn och ro, under en filt i soffan med en sanslöst bra bok eller dyrt magasin osv osv

Tänk att jag aldrig kommit på att den bästa av all vardagslyx måste väl ändå vara att få rå om och mysa med sina kids. Att jag aldrig tänkt så tidigare!

Från och med nu står det överst på min lista  :-)

Nä, gokväll på er, nu får det vara kväll i stugan, trött och sliten känner jag mig, för många timmar framför skärmen. Behövs bot och bättring tack!

1 kommentar
Eva

Jamenvisst! Såklart!