Tråkigt och väldigt oväntat

idag har vi på jobbet fått reda på en oväntad och väldigt tråkig grej som rör två personer på vår avdelning. Känns riktigt tråkigt det som hänt och det gör en både arg, ledsen, förvånad och besviken. Allt på samma gång.  : - S

Är ofantligt trött och jag har fått OK av övriga i familjen att göra en väldigt tidig kväll. Det får bli typ nu. Skönt att Sandra promenerat med hunden så han fått sin beskärda del av motion. Hörde att de visst var osams hela turen.... Lex du får nog ta och skärpa dig en aning!

Fotocollage från Sandras 20-årsdag och pappas födelsedagsfirande i efterskott. Jack Rabbit Slim heter stället vi var på... Väldigt speciellt och annorlunda, jättekul ställe som ligger i samma byggnad och delar lokaler med ett äventyrshus / aktivitetsanläggning eller vad vi skall kalla det. Dit åker vi nog flera gånger hoppas jag

Dvärsätt, Sandra fyller 20 år, Jack Rabbit Slim
1 kommentar
Eva

Hände mig och min avdelning en gång också. Jobbar inom omsorgen och det var en av vårdarna som hade mist ett ansenligt belopp med kontanter. Obehagligt och vi gick lite till mans och i smyg beskyllde varandra. När historien sen började ordna upp sig och den skyldiga åkte fast och till sist också erkände så var det den person som jag minst av allt hade misstänkt. Konstigt kändes det och vi blev ganska misstänksamma mot varandra i gruppen långt efter det