Den gick fort

måndagkvällen slutspurtar och jag har inte hunnit med mycket alls. Var iväg på lite hälsa-hudvård-visning ikväll. Nytt märke häromkring vad jag vet iaf. Tydligen stort på norska sidan. Heter Shine om det är någon som känner till?

Alla produkter är ju världsbäst om de får vara oemotsagda förstås så det är svårt att ha en egen  uppfattning utan att ha provat själv... ska testa ett slags pigg-och-alert-kit. Återkommer med ett utlåtande senare. Kom igen om en månad eller nå´t.

Sen har jag suttit med en  kopp te och slösurfat/snackat med tjejerna/bråkat med katten som förstör allt han kommer åt och nu e jag rätt trött. Kanske skall bli tidig kväll, varför inte med ett korsord vettja. Och tända ljus. Jo så får det bli

Ha en skön kväll hörrni!

2 kommentarer
Hanna

Har tagit din ide och skapat Stocketitt.blogg.se

Vill gärna ha lite hjäpa att snygga till sidan...

supermamma

Visst är det skönt med ljus , en kopp kaffe och lite tv eller en härlig bok!Ibland längtar jag efter det! Hösten och vintern är ju kanon på det viset!