Kalla fötter

så var söndagen i det närmaste slut. En skitskön dag med sommarvärme och sol. Bara å njuta.
Jag har:
promenerat
fixat med kläder och packning till nästa veckas bortavarelse.
grillat hamburgare som vi kunde sitta ute och äta till och med eftersnack och kaffe inne dock
tagit med pixel på äventyr, han har hittat en polare att leka med nu
plockat blodriskor, stekt dem men fick kalla fötter och tordes sen inte äta dem. Sophinken åt upp dem
fått bilens plastsaker på plats av bästaste Anders, min lillebror. TACK!
dammsugit och torkat golv
klippt allt gräs hos mamma och pappa (lyckades köra fast med åkaren mitt över källarkullen). Klantarsel! Blev grönskiga händer och jeans, blåmärken på armar och ben innan jag fick lös/ner den sen.

About all

Nu blir´re korsord en stund tror jag

Lex e förresten tussig. Han har agerat älghund och möjligen käkat lite för mycket rått kött och mår illa och kräks. Håller tummarna för att det inte är nå´t annat

1 kommentar
Anneli

Snygg parkering ;-)