Börjar bli kväll

och dags att hoppa ner bland lakanen. En helt vanlig dag på jobbet och inte mycket att rapportera. På västfronten intet nytt eller vad säger man  ;-)

Småjobbat lite nu ikväll, vi ska äta frukost med bästa N tidigt imorron innan jobbet och det springer väl iväg någon timme kan jag tänka. Därför har jag rustat lite så att mycket av mina jouruppgifter skall vara kirrade redan innan vi åker.

Tänkte förära er en bild på Malins fina tänder nu sen hon igår äntligen fick ta ut allt järnskrot hon haft i munnen de senaste 3 åren. Går runt med ett saligt leende på läpparna. Hon flänger runt som en tok så jag har inte lyckats med fotograferingen ännu, men imorron är en annan dag. Hoppas på bättre tur...

Nämen hörrni, kanske man kan hänga lite i photoshop när PC´n nu ändå står här och brummar? Jo, men det är väl lika bra? Lakanen kan vänta känner jag precis  :-) Påminn mig om det imorron när klockan ringer och jag återigen är död som en sill och undrar varför i h-e det ska va så svårt att lägga sig i tid  ;-)

Tjing!
0 kommentarer