Take Off

8 kommentarer
Jen

Skit fin design! :D Glad Påsk!

EmelieLiljeberg - IDOL 2009

Go´morgon!

Vill bara önska dig Glad Påsk, och hoppas du får en trevlig helg!

Kram

Micke

Då blir min påskkram för sent levererad då :-( Ta´t lugnt på kvasten, undvik stickor i röven

Ulla

Jag med! Mellanlandat och tagit en kall och nu lyfter jag igen. Tjohooo! Kramar

Anonym

Anonym

Eftersom jag jobbat just kommit hem så kommer jag straxt ska bara svärta katten, putsa kopparpannan och binda fast Trasselkatten så hon inte trillar av under färden.

Glad Påsk

Bitte

supermamma

Tack för de fina orden! Vi ska ha en trevlig påsk i alla fall med god mat och snus på liten bäbis;) Ha det så trevligt i Blåkulla;)

MBip

Hm, hittar inte kvasten! Den har nog flygit iväg utan mig? Jaja, jag får gå in och kolla Ryan...eller så får jag ta en hyrkvast...med AC och farthållare ty solen ska skina i påsk och massor av poliser på vägarna. Vet du mer? Igår kväll fick jag en liten trailer fast fegisen hade kläderna på.

Ha en skön helg. Vi kanske ses i Blåkulla? Det blir nog hyrkvast och då hyr jag en blågrön från Rentabroom. Kram