Inga ursäkter längre

nu kör jag sista semesterveckan. Njuter för fulla drag och försöker hinna med mycket. Kvar på listan över tråkigare måsten är förråden och en del garderober.

Här skall röjas och städas är tanken, för fy för den lede vad vi har prylar och kläder som aldrig används. De skall nu till diverse insamlingar samt på soptippen. Sen har vi en massa som nästan-aldrig-används och dessa skall få fina kartonger (tydligt märkta) och förpassas till en plats långt in i förrådet.

Eftersom det regnar idag och jag redan har motionerat hunden, varit till doktorn, varit på affär´n och kollat FB så har jag formellt slut på ursäkter längre. Bara att sätta igång alltså....

Bild på Lexan som är sällskap. Alla andra (stackare) jobbar. Ja kanske inte katten förresten. Hon ligger väl och latar sig i någon säng försås

Higher And Higher LaNoblesse
3 kommentarer
Micke

Herregud, människan lever trots allt :-) :-) :-)

Helen

Hahaaaa Micke, hänger du här hela dagarna eller? Jag hann precis posta inlägget och uppdatera så har du hunnit in och kommenterat. Javisst lever jag. Du med antar jag, eller har du redan hunnit in i halv-koma-tillstånd på jobbet? :-)

Mickepicke igen

Andas knappt härnere. Tristessen tar död på mig samt vetskapen om att nästa ledighet är nästan 9 månader bort. Helvete!