Nåra liter till

ligger på köksbänken och behöver rensas. Gött!

7 kommentarer
Carina

Ahhhh smultron, söta små smultron, men jäklar var gott det skulle vara med ett "strå"!

Maria

Flitiga du! Själv har jag inte kommit längre än till tanken att masa mig iväg. Problem 1 att lösa först: hittar inte bärplockaren i mitt stökiga förråd.

Fredde

Hoppsan! :) Tack så mycket, vad glad jag blir! Ja, vår Tuffa står i Dvärsätt under vinterhalvåret. Det fungerar bra då det inte finns så många platser i stan att förvara henne på, det tar ju bara någon timma att tuffa till Dvärsätt inför upptagning också :p

Cissi

Ja nu är det nog slut på sommaren, hösten är på väg... Har nu ikväll suttit med tända ljus och det är rätt mysigt.. Var tid har sin tjusning och jag gillar verkligen bären och svampen den här årstiden! Att äta solmogna hjortron direkt från myren... mmmm...

C a m i l l a

Hej och tack för kommentaren hos mig. :)

Vilken mysig blogg du har och vilken tokig katt som äter melon... :-D

I och för sig skulle jag kunna tro att vår katt Saga också skulle kunna äta det, hon äter allt som överhuvudtaget går att äta.

Ha en fin fredag!

Bitte

Det där ser trevligt ut.

Ha det bra Bitte

Ulla

Jobbig du e. Nu må ju ja å plocka bär ;-)