Nya färger

uppe med Sandra som behövde skjuts på jobbet imorse. Blev inte så lång sovmorron men jag har hunnit en del hittills istället. Bra där.

Fönstren har fått ny lyster och nu är det möjligt att titta ut på grannarna igen. Byte av gardiner i köket och det fick bli förra årets färgtema som en repris. Gardiner är ju rätt billigt så jag tycker det är roligt att byta lite mest varje säsong. Inte i år alltså. Ljung/Lila/Skogsgrön är färgtemat nu igen alltså. Apropå tema så är det faktiskt dags att hitta ett nytt tema hit på bloggen oxå. Sommargrönt kanske blir höstlila nu när jag ändå är inne på temat liksom  ;-)

Tog en paus men skall raskt vidare nu och rensa i gardinskåpet när jag ändå varit där och rotat. Det finns massor som jag kan städa bort. Sen hoppas jag på att hinna baka lite till imorron då vi ska fira Idas födelsedag lite i efterskott...

1 kommentar
Ingrid

Mmmm, det är färger jag gillar!! Gillar med att ändra om inför de olika årstiderna.